Tommy Posted January 25, 2007 Share Posted January 25, 2007 Fråga: 1 Är det någon som vet om Suzuki Vitara JLX 89:a har samma låda som en SJ 413? Försöker få ihop delar så att jag kan använda en Swift 1.3 16v motor! Fråga 2: Har renoverat 2 Sierra ok och behöver de 2 tunna vita plastbussningarna som sitter i de svarta gummigenomförningarna för gliddelen till oket! Vart hittar jag dessa!!!!! Enligt Ford så tillverkas inte dessa löst! och som ytterligare kommentar att de aldrig slits ut eller går sönder ! :blink: I mina ok var 2 av 4 skapliga, 1 var ½ och den sista såg man knappt resterna av ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTR Posted January 25, 2007 Share Posted January 25, 2007 Hej Tommy! Jag hade bara dessa i ett av mina framok. I repsatsen så var de inte med så jag hoppade över dem! Min bil rullar visserligen inte ännu.... MVH mattias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted January 25, 2007 Share Posted January 25, 2007 Jag hade inga vita grejor på något av mina ok. Jag tänkte fylla på med anpassat fett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted January 25, 2007 Author Share Posted January 25, 2007 Man kanske klarar sig utan dessa då? :blink: Humm... mkt fett så :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted January 25, 2007 Share Posted January 25, 2007 förr vet jsg att VAG handlarna hade lösa till golf o etc. hör på Malmö bromsservice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted January 25, 2007 Share Posted January 25, 2007 På fråga 1 ..Gå in på http://www.bazuki.se/index.php?option=com_...ge&Itemid=1 dvs Suzuki forumet.. och fråga... på fråga 2.. Kan inte.. :lol: :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted January 26, 2007 Share Posted January 26, 2007 Tyvärr, vitarans låda sitter ihop med fördelningslådan, och passar därmed riktigt dåligt i en sjua. Lådorna från SJ410(fyrväxlad) och SJ413(femväxlad) samt möjligen samuraien passar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted January 26, 2007 Author Share Posted January 26, 2007 Tackar :notworthy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts