Micael Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 Det är den enda jag saknar :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 11_autotest.mpeg 211.583.916 byte den kanske? Isåfall kan den komma med slangen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted January 14, 2007 Author Share Posted January 14, 2007 Mja.... Det är nog "A race Car is Born" det. Den har jag :) Det är till Den första "A Car is born" som jag söker del 11 till. Alltså den som Mark bygger en Sumo Cobra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
error Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 Jag har det avsnittet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Har hela serien på skiva. Har du nånstans där jag kan lägga upp den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Jag saknar också bara avsnitt 11! Drake, du skulle inte vilja FTPa den till mig så kan jag stå till tjänst med bandbredd till Micael? PMa mig om FTP-uppgifter i så fall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Visst men hur? Kan inget om ftp. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Du kan lägga upp den på min server. Har du Internet Explorer ska du kunna klicka HÄR och sen kopiera in den (eller dra och släpp)från "Den här datorn" eller "Utforskaren". Det lär ju ta ett tag eftersom den är ganska stor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Kanske vi skulle ha en klubb-ftp för sånt här roligt? Med loggin för medlemmar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Nu är den på väg! Och en svensk sub-title. Lägg den i samma mapp som avi-filen så kommer texten upp om ni kollar i t.ex mediaspelaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Mysko, den har fastnat på 5 sek. kvar. Vet inte om den kommit fram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rikard Larsson Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Subfilen finns inte men själva asnittet gör. Skicka subfilen igen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drake Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 Done! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts