Lager Posted November 6, 2006 Share Posted November 6, 2006 Två stolar typ MK stolar köpes, eventuellt sambeställning från MK? Peter L Halmstad 0708 830097 peter.lager@hako.se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magoo Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 vad ligger dom i för prisklass när man fått hem dom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted November 8, 2006 Share Posted November 8, 2006 Passa på och beställ direkt då. Det är ju ett par kit på väg till sverige från MK och dom brukar kunna sampacka utan att fraktpriset går upp.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magoo Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 Hur många är det som skall beställa från MK? eller rättare sagt vilka är det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 "Sören", "Morty" och "Anders 7". Är det fler? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magoo Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 hmm har pm:at morty ang köpa stolar "genom" honom men om d e försent vet jag inte då han redan skickat sin beställning?! :blink: :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik i Trollhättan Posted November 9, 2006 Share Posted November 9, 2006 Ta parallellt kontakt med MK som kan arrangera det där. När Apex och Heralue fick stolar i min sändning så var det Ken på MK som frågade först. Personligen ser jag ingen orsak till att inte ställa upp. Transporten blir inte dyrare och man får tillfälle att träffa likasinade när stolarna ska hämtas. Problemet kan vara att man får åka halva sverige runt. Grabbarna på MK har inte den geografiska kunskapen över sverige... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts