Westfield-pilot Posted October 29, 2006 Share Posted October 29, 2006 Beteckningen är FO30 A 2006:22554. Handläggare på VV var Lars-Åke Gustafsson, han verkar för övrigt vara mycket vettig att ha och göra med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Lundblad Posted November 1, 2006 Author Share Posted November 1, 2006 Eftersom jag startade dena tråden tänker jag berätta att jag i dag lyckades regbes mitt bygge :racesmile: :racesmile: . Jag hade laddat med en A4 pärm med alla papper SFRO, Bullerprov, ifyllt tillverkarintyg, lista på var delarna kom från, kopia på alla kvitto, över 90 bilder från bygget på både papper och CD. Plus att jag hade läst therealpintos inlägg på flera forum (tack gustav :notworthy: ) så att jag kunde vissa bestämmelser. Tyvär var vädret -1 och snö storm men allt gick bra och jag är tilldelad ett regnummer så till våren blir det :eclipsee_steering: :hyper2: nu skal jag :toot: fira. Bifogar några bilder på dokumentation och dagens snö övning. //Kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Grattis grattis!! På med vinterdäcken :P :racesmile: :racesmile: :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sören Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 (edited) :toot: :toot: :toot: Snyggt jobbat! Edited November 2, 2006 by Wein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Ja stort Grattis.. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 (edited) Grattis!!!!! Det är som sagt lotteri det där. Jag hade bara med mig mitt SFRO-papper och bullerintyg in till regbesiktningen. Det räckte gott och det hela var över på 20 minuter. iofs så ser vem som helst att min bil är hembyggd :D Edited November 2, 2006 by Micael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 såg att min bil har kod T12A Amatörbygge, i regbeviset är då T12C byggsats? ja nu har jag i alla fall ställt av den för vintern, byter nog till kortare styrväxel annars så är det bara att invänta våren så man får KÖRA av sig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Jo det var det jag tänkte på. ni som haregna SA ramar. kapa bort den del med nummret på och svetsa dit nytt med eget nummer och svetsa lite egna fästen m.m. så slipper ni strul, men nu är vi nära nyår så ni som kan vänta på ev. nya regler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts