Jump to content

Träff i Göteborg!


Matz

Recommended Posts

Startar en tråd istället för att fortsätta på skoterjockes "Aero-7 är reggad och klar." under Färdiga Bilar!

Villka är sugna på att träffas, ta en fika och kanske en sväng i eller runt göteborg?

Finns ju ett par ställen att dricka kaffe på, någon föreslog RödaSten, Guldheden, Eriksberg....

Kom gärna med flera förslag!

Villken tid är bäst, en kväll i veckan eller lördag eller söndag, hade varit roligt att få med så många som möljigt!

Vi är väl ett par stycken i och runt Gbg!

Jag, skoterjocke, Lupus(får dispans och komma med Speedstern), Pixbo(om han mår bra/bättre), Jarl & hans kompis från sätila, Michael & hans kompis Bosse, Acke(budda verkar ju få en vitamin kur just nu), 25-Seven med sin Westfield, Sniper(är väll byggare fortfarande), Gripenland(kanske vill gästa utan bil och snacka).....

Säker glömt ett gäng ägare och byggare i och runt Gbg!!

Kom med förslag på Plats, tid och ev. någon lite aktivitet!!

Link to comment
Share on other sites

:) Jag kommer gärna (till fots...)

Jag kastar ur mig ett förslag:

Torget på Eriksberg (så att ni som har bilar kan stila lite för sommarflanörerna) nu på Söndag!

Gott om fikamöjligheter och är det någon som vill busa lite med sin bil borde man kunna åka in på "Rädden" och sladda lite :P

Link to comment
Share on other sites

låter som en lysande idé., men får som sagt bli me vardagsbilen istället...

frugan jobbar natt i helgen så ja har hand om lilltösen, men hon kan följa me.. man skall börja indoktrinera dom från tidig ålder har jag hört.. :P

Link to comment
Share on other sites

Det verkar ordna sig Markus kom förbi och skulle titta på bilen och han arbetar på Nybergs svets Bra va.

På sprinten brukar det vara fler bilar av vår typ en är grymt snabb.

Hoppas vi ses

Jag har för mig att det kostar 150 spänn att delta och alla bilar är tillåtna sist så körde en med en mersedes a klass och satte hyfsade tider.

Jag däremot är ju närmast hopplös men jag har skitkul http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=2846...ight=sprintrejs

Vi ses

Michael W

Link to comment
Share on other sites

Kom ut till en bil i garaget idag med punktering på vänster bak hjul :mad:

Är nog inte meningen att jag skall träffa andra seven ägare!

Tog det tom. väldigt lungt på kompisens 50års kalas igår bara för

att vara iform idag!

Är rätt matt i kroppen idag efter 90min Le Mans-tävlingen med Pro kart(2x200cc på 15hk) på Kinnekulle Ring(Go-kart banan).

Var kul som f*n vi var 7 lag med 3 personer i varje och körde efter "Le Mans" regler med förabyte och tankstopp!

Kan lungt säga att det var det bästa 50års kalaset som jag varit på!

Hoppas att vi kan dra ihop en riktig seven träff oxå under sommaren!

Link to comment
Share on other sites

Tänkte på att man kanske skulle flyttat den från min byggtråd. :P

Men nu såg jag den för sent, vi var trots allt några stycken som träffades i dag utan att jag visste om denna tråd.

Trevligt att träffa alla iaf.

Nu skulle vi bara ha träffats utan alla "blytunga fordon" ;) på en riktig fika. Vi skulle tajmat in en sådan här fin dag igen. Men åkt någon stans på en kaffe el. saft om man föredrar det.

Det finns ett ganska fint kafé i Gottskär vid hamnen, längst ut i Onsala. Där finns en stor parkering precis utanför. Perfekt för ett gruppfoto.

Skulle det vara något? Hur vore det nästa helg? 8 el 9 juli? Beroende på väder så klart.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...