anton Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Hej jag har pratat med Micke lund som är med och arangerar träffen och det är ok om vi vill ha en klubb parkering på träffen.Men vi måste komma i tid för att få klubb parkering och vi måste veta om vi blir 10 eller 20 bilar så det vore bra om dom som vet att dom kommer skriver en rad i den här tråden eller hör av sig till mig. ring 070 6883373 eller PM Länk till träffen http://www.nailheads.nu/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted June 24, 2006 Share Posted June 24, 2006 Vill bara flika in med att det är den 1 Juli som gäller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted June 27, 2006 Author Share Posted June 27, 2006 Hej blir det bara jag och mr lynx som ska dit :o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 Gustav lär dyka upp hans är ju besiktad nu......min jobbas det på med motor bytet funkar det inte lär det väl bli panik mek fredag natt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted June 29, 2006 Author Share Posted June 29, 2006 Tjena det verkar bli runt 8 seven från umetrakten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrlynx Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apex Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 Wow!! Mera bilder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 härligt att se denna bild :thumbsup: Är samtliga DD7:or på bilden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 Den längst bort och den som är närmast kameran är DD7:or Dom 3 st i mitten är byggd av 2 st bröder +deras pappa, kommer också från Umeå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrlynx Posted July 2, 2006 Share Posted July 2, 2006 Jag tog 148 bilder igår så nog finns det mer bilder dock inte så många på sjuor. Men ska försöka ladda upp resten av bilderna på robert.hem.net imorgon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted July 3, 2006 Author Share Posted July 3, 2006 Hej jag tog en bild sen var kameran full :banghead: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted July 4, 2006 Share Posted July 4, 2006 Hej jag tog en bild sen var kameran full :banghead: Kanske inte bara kameran som var full ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted July 4, 2006 Author Share Posted July 4, 2006 Hej på dan var jag nyckter i allafall :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kent-711 Posted July 5, 2006 Share Posted July 5, 2006 Wheels.docTjena! :D Några bilder ftån wheels i Umeå. M.V.H:Mifo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts