Megablade Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Har du 1 tim och 21 min över? Mitt gamla rallyhjärta klappar extra fort under denna film. :wub: http://video.google.com/videoplay?docid=-1...86777&q=group+b Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Härliga bilar och Audi.na är jag svag för. har ni sett Audi.n i peakes peak ? och Peugeot 405. sanslöst vad duktiga Röhrl och vatanen är Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 De där små i typ renault 5 storlek med 4 kantiga baklysen och breda skärmar kan det vara MG Metro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathias78 Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 De där små i typ renault 5 storlek med 4 kantiga baklysen och breda skärmar kan det vara MG Metro? de stämmer bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts