dutch Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 Hör kanske inte hemma här men... Har en Krockad Isuzu Trooper med rostig kaross, fubderar på att riva av karossen och bygga en Hummer militär inspererad. Har lite svårt att förstå SFRO & Vägverkets definitioner. " Bil med ram byte kaross (annan) ändrat fordon. Alstå kan jag smida ihop en egen kaross och endast reg. besiktiga?? Om jag även kortar ramen (mellan axlarna) är det också ändrat fordon?? Kanske inte det sportigaste men billigt! Fast blir nog vass på vintern med 110 hkr diesel 4x4 & 800kg Quote
kungälv Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 Hör kanske inte hemma här men...Har en Krockad Isuzu Trooper med rostig kaross, fubderar på att riva av karossen och bygga en Hummer militär inspererad. Har lite svårt att förstå SFRO & Vägverkets definitioner. " Bil med ram byte kaross (annan) ändrat fordon. Alstå kan jag smida ihop en egen kaross och endast reg. besiktiga?? Om jag även kortar ramen (mellan axlarna) är det också ändrat fordon?? Kanske inte det sportigaste men billigt! Fast blir nog vass på vintern med 110 hkr diesel 4x4 & 800kg Enklast om du vill ha korrekta svar vore att ringa din lokala SFRO-representant. Kolla här http://www.sfro.com/ /Daniel Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.