Zyxx Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 (edited) Vad använder man för att bocka fyrkantsprofiler ? Edited April 4, 2006 by Zyxx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Björn P Posted April 4, 2006 Share Posted April 4, 2006 Jula har en handbock som klarar 30x30 vid varmbockning men den kosta runt 2000. Beroende av hur stor radie du vill ha på så finns det billigare varianter. Jag sågade till den här träklossen och satte i skruvstädet. Resultatet blev godkänt efter lite övning. Det var iof 19x19 vilket var ganska lätt men är det 25x25 så blir det nog lite jobbigt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zyxx Posted April 4, 2006 Author Share Posted April 4, 2006 Jag sågade till den här träklossen och satte i skruvstädet. Resultatet blev godkänt efter lite övning. Detta var vad jag ville veta... Tack :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts