Sword Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Hej Håller på att dra bromsrör och behöver en T-koppling M10X1,0 till bromsrören till bakaxeln. Är det någon som vet jag jag kan hitta det lite snabbt i Stockholm med omnejd? Mvh Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Norell Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Mekonomen Allt Gott Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sword Posted March 7, 2006 Author Share Posted March 7, 2006 Tack för hjälpen! Mekonomen Solna hade inte hemma, men kunde få hem tills imorgon. :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Micro NBM ev Hydroscand Sollentuna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Stolpes i vallentuna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sword Posted March 8, 2006 Author Share Posted March 8, 2006 Det blev NBM till slut. Killen på mekonomen hade inte beställt någon av någon oklar orsak. Så där stod jag med långnäsa.... :mad: Jag tyckte att jag var tydlig när jag sa till killen jag beställde av " då kommer jag in imorgon eftermiddag och hämtar den" och fick till svar "Inga problem jag beställer den direkt". /Sword Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezroller Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Det blev NBM till slut. Killen på mekonomen hade inte beställt någon av någon oklar orsak. Så där stod jag med långnäsa.... :mad: Jag tyckte att jag var tydlig när jag sa till killen jag beställde av " då kommer jag in imorgon eftermiddag och hämtar den" och fick till svar "Inga problem jag beställer den direkt". /Sword Det är väl bara att konstatera att som vanligt är folk på de stora kjedjorna inte särskilt engagerade... :P Gynna de små som bryr sig sina kunder! Viva la revol... *S* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Du kan ju gå på bilskroten och plocka bort en. Opel har de gängorna om jag inte minns fel och Audi t.ex. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts