Zyxx Posted January 1, 2006 Share Posted January 1, 2006 Kan man använda denna typ av bakskärmar till ett locost bygge ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonteN Posted January 1, 2006 Share Posted January 1, 2006 Den var fet!! vad är det för bil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 1, 2006 Share Posted January 1, 2006 dom blir inte godkända vid bes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zyxx Posted January 1, 2006 Author Share Posted January 1, 2006 Hittade den på Denna Sajt när jag suger ut hela internet på lösningar om div byggen ca 3tim framför datorn idag igen i detta syfte. : ) Ett racingstuk på det som ska byggas skulle sitta fint för mig.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
24-Seven Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Hittade den på Denna Sajt när jag suger ut hela internet på lösningar om div byggen ca 3tim framför datorn idag igen i detta syfte. : ) Ett racingstuk på det som ska byggas skulle sitta fint för mig.. <{POST_SNAPBACK}> Vänta bara tills du skall välja fälgar och däck, då blir det 5 timmar/dag framför datorn :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Vänta bara tills du skall välja fälgar och däck, då blir det 5 timmar/dag framför datorn :D <{POST_SNAPBACK}> Eller så väntade man bara på att Dude på Rejsa skull rea ut OZ Superleggera och Bringestone RE540S - då blev det klart på några minuter... :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zyxx Posted January 2, 2006 Author Share Posted January 2, 2006 hmm jag är rätt trött på fälgar o däck när jag kommer hem från jobbet... vill helst inte tänka på det bara... Arbetsplats = Däckverkstad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 hmm jag är rätt trött på fälgar o däck när jag kommer hem från jobbet... vill helst inte tänka på det bara... Arbetsplats = Däckverkstad. <{POST_SNAPBACK}> stackare ..... :biglaugh2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Det där fälg och däck problemet har inte jag..... för jag har inga pengar över till det trots försök till sparande för ändamålet i över 1 år nu..... Så det lär väl bli ett år till på S80 plåtisar är jag rädd.... :thumbsdown: :wild: :image018: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Th Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 jag har inga pengar över till det trots försök till sparande för ändamålet i över 1 år nu..... fy vad jag känner igen detta... jag betalar över 30 000 kr i underhåll för mina barn /år som jag inte ens ser...FY FAN... tro mej jag försöker bygga lowcost... det är bara att bita ihop och gå vidare...sen..sen blir det bättre... :racesmile: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 Det där fälg och däck problemet har inte jag.....för jag har inga pengar över till det trots försök till sparande för ändamålet i över 1 år nu..... Så det lär väl bli ett år till på S80 plåtisar är jag rädd.... :thumbsdown: :wild: :image018: <{POST_SNAPBACK}> du har väl däck för nåra år i allafall ..... :515: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 du har väl däck för nåra år i allafall ..... :515: <{POST_SNAPBACK}> Det är inte så många kvar längre du :prop: fy vad jag känner igen detta...jag betalar över 30 000 kr i underhåll för mina barn /år som jag inte ens ser...FY FAN... tro mej jag försöker bygga lowcost... det är bara att bita ihop och gå vidare...sen..sen blir det bättre... mina kostnader för underhållsbidrag ligger för närvarande på lite över 28000... sura pengar..... :mad: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts