otto zx-7r Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 ja jag har kollat på ms men jag vill ha något färdigt som inte är hemma byggt några förslag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted October 14, 2005 Share Posted October 14, 2005 ja jag har kollat på ms men jag vill ha något färdigt som inte är hemma byggtnågra förslag <{POST_SNAPBACK}> Autronic eller NiRA hade blivit mitt val om du inte ska ha MS Autronic har en fin fin auto tune funktion som gör att du kommer igång blixtsnabbt och det funkar riktigt bra ihop med bredbandslambda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted October 16, 2005 Share Posted October 16, 2005 Är det inte pengar som styr så är Motec ett bra alternaiv :racesmile: Vet av egen erfarenhet eftersom jag kör med en Motec M48. Har man bara tillgång till en bredbands lambda utrustning så har man justerat till motorn på några kvällars körning :revs: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts