Arrowsmith Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 Kanske inte världens viktigaste..... men... Går det få forumets klocka att visa 24 timmar istället för AM & PM ? jag har inte hittat någon knapp till det iallafall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Det är liksom fixat nu hoppas jag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted October 4, 2005 Author Share Posted October 4, 2005 Det är liksom fixat nu hoppas jag <{POST_SNAPBACK}> klockrent Jonte !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sword Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Hmmmm... Undrar om vi tittar på olika klockor eller om jag är lite dum? Klockan längst ner till höger har 24 timmarsvisning, men inläggen verkar tidsättas i AM / PM. Har jag någon knasig inställning eller är jag bara för trött? :icon_sleep: /Fredrik som just kom hem från garaget... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Hmmmm... Undrar om vi tittar på olika klockor eller om jag är lite dum?Klockan längst ner till höger har 24 timmarsvisning, men inläggen verkar tidsättas i AM / PM. Har jag någon knasig inställning eller är jag bara för trött? :icon_sleep: /Fredrik som just kom hem från garaget... <{POST_SNAPBACK}> Jag måste säga att jag antagligen är lika trött som du då, kom precis hem från jobbet... klockan längst ner står "rätt" - 24-timmars visning... även klockslaget nu när man citerar verkar det som... men inte klockslaget när själva meddelandet skrevs.... inte världens största sak att titta på, men ändå :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sword Posted October 4, 2005 Share Posted October 4, 2005 Jag måste säga att jag antagligen är lika trött som du då, kom precis hem från jobbet... klockan längst ner står "rätt" - 24-timmars visning... även klockslaget nu när man citerar verkar det som... men inte klockslaget när själva meddelandet skrevs.... inte världens största sak att titta på, men ändå :prop: <{POST_SNAPBACK}> Om man "qoutar" så står tiden på qouten "rätt" dvs med 24h visning... /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 5, 2005 Share Posted October 5, 2005 *s* Det stämmer...då ska jag dyka djupare ner i admin-djungeln och leta vidare :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 detta är ordnat nu..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sword Posted April 7, 2006 Share Posted April 7, 2006 (edited) detta är ordnat nu..... Nja, det verkar ha blivit tvärt om. Nu är tiden rätt i inläggen, men klockan i botten verkar stå på AM/PM... Kan vara att jag är trött igen :icon_sleep: Men vad betyder det, imorgon får vi ÄNTLIGEN våra främre bärarmar och bussningar till både fram och bakvagn, så nu är det full fart igen!!!!!! Fredrik Edited April 7, 2006 by Sword Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted April 23, 2008 Author Share Posted April 23, 2008 Detalj men irriterande.... går det få tillbaka 24 timmars visning nere i högra hörnet igen? min visar AM/PM tid och jag antar att det inte är någon justering man kan välja själv eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted April 24, 2008 Share Posted April 24, 2008 har fixat det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted April 24, 2008 Author Share Posted April 24, 2008 Tackar Jonte !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts