Jump to content

klockan


Arrowsmith

Recommended Posts

Hmmmm... Undrar om vi tittar på olika klockor eller om jag är lite dum?

Klockan längst ner till höger har 24 timmarsvisning, men inläggen verkar tidsättas i AM / PM. Har jag någon knasig inställning eller är jag bara för trött? :icon_sleep:

/Fredrik som just kom hem från garaget...

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm... Undrar om vi tittar på olika klockor eller om jag är lite dum?

Klockan längst ner till höger har 24 timmarsvisning, men inläggen verkar tidsättas i AM / PM. Har jag någon knasig inställning eller är jag bara för trött? :icon_sleep:

/Fredrik som just kom hem från garaget...

Jag måste säga att jag antagligen är lika trött som du då, kom precis hem från jobbet... klockan längst ner står "rätt" - 24-timmars visning... även klockslaget nu när man citerar verkar det som... men inte klockslaget när själva meddelandet skrevs.... inte världens största sak att titta på, men ändå :prop:

Link to comment
Share on other sites

Jag måste säga att jag antagligen är lika trött som du då, kom precis hem från jobbet... klockan längst ner står "rätt" - 24-timmars visning... även klockslaget nu när man citerar verkar det som... men inte klockslaget när själva meddelandet skrevs.... inte världens största sak att titta på, men ändå  :prop:

Om man "qoutar" så står tiden på qouten "rätt" dvs med 24h visning...

/Fredrik

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
detta är ordnat nu.....

Nja, det verkar ha blivit tvärt om. Nu är tiden rätt i inläggen, men klockan i botten verkar stå på AM/PM...

Kan vara att jag är trött igen :icon_sleep:

Men vad betyder det, imorgon får vi ÄNTLIGEN våra främre bärarmar och bussningar till både fram och bakvagn, så nu är det full fart igen!!!!!!

Fredrik

Edited by Sword
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...