Mats W Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 :D Reg. bes. gick som en dans. Det tog över en timme men allt var ok! Nu väntar jag bara på registreringsbevis och plåtar så jag kan ställa på :revs:. Hoppas bara det finns några fina höstdagar kvar. Kändes helt sjukt när jag körde ifrån besiktningen :prop: , fick till och med hjälp med att ställa ljuset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Jag gratulerar !!!! Det är en otroligt skön känsla, :eclipsee_steering: :eclipsee_steering: :eclipsee_steering: , och man får det karakteristiska se7en leendet !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Grattis !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 GRATTIS! :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
s-o Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 Grattis! (Usch vad jag blir avundsj ... inspirerad att komma igång på riktigt med mitt eget bygge) :P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted September 19, 2005 Share Posted September 19, 2005 :banana: Grattis....bara att gaazaa :banana: Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 Grattis!!! Mina plåtar kommer förhoppningsvis idag, fick regbeviset igår så jag ställde på den och kollade så fösäkringen var ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 GRATTIS Det är inte utan att man är lite avis. Går och väntar på att få göra SFRO2, så fjärilarna är ordentligt aktiva i maggropen (suck) Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggen Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 (edited) grattis :thumbsup: Edited September 20, 2005 by viggen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted September 20, 2005 Share Posted September 20, 2005 GRATTIS Vi ses på vägarna till sommaren :racesmile: Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts