Jump to content

Nya Forumet


Jonte

Recommended Posts

Hej, jag tycker det känns som att det inte skrivs så mkt i forumet som innan och funderar på om det kan vara så att alla inte vet om att vi har en ny adress.

Går man in på den gamla adressen http://www.locost.monkeytoys.com/locostforum/, kommer man ju inte hit, därför kunde det kanske vara bra om vi slängde i en länk hit på den gamla adressen!

mvh Jonte

Link to comment
Share on other sites

Hej, jag tycker det känns som att det inte skrivs så mkt i forumet som innan och funderar på om det kan vara så att alla inte vet om att vi har en ny adress.

Går man in på den gamla adressen http://www.locost.monkeytoys.com/locostforum/, kommer man ju inte hit, därför kunde det kanske vara bra om vi slängde i en länk hit på den gamla adressen!

mvh Jonte

En mkt bra ide! :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

En skitbagatell som jag sett har blivit lite knasigt...

Längst ner i alla diskussioner står det ju vilka som är inne och läser just nu, med M-et i "Medlemmar" har trillat bort så det står bara "edlemmar".

Som sagt skitbagatell, men förmodligen enkelt att fixa.

/Fredrik

Link to comment
Share on other sites

En skitbagatell som jag sett har blivit lite knasigt...

Längst ner i alla diskussioner står det ju vilka som är inne och läser just nu, med M-et i "Medlemmar" har trillat bort så det står bara "edlemmar".

Som sagt skitbagatell, men förmodligen enkelt att fixa.

/Fredrik

Som sagt. En bagatell, men inte mindre viktig för det.

Ska kolla upp det

Link to comment
Share on other sites

En sak jag tänkte på med det nya forumet... måste inlägg som är gamla försvinna?? såg på t.ex elektronik-tråden... där ligger bara två trådar nu, det har väl varit mycket mer innan??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...