JonteN Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 Hej, jag tycker det känns som att det inte skrivs så mkt i forumet som innan och funderar på om det kan vara så att alla inte vet om att vi har en ny adress. Går man in på den gamla adressen http://www.locost.monkeytoys.com/locostforum/, kommer man ju inte hit, därför kunde det kanske vara bra om vi slängde i en länk hit på den gamla adressen! mvh Jonte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted September 28, 2005 Share Posted September 28, 2005 Hej, jag tycker det känns som att det inte skrivs så mkt i forumet som innan och funderar på om det kan vara så att alla inte vet om att vi har en ny adress.Går man in på den gamla adressen http://www.locost.monkeytoys.com/locostforum/, kommer man ju inte hit, därför kunde det kanske vara bra om vi slängde i en länk hit på den gamla adressen! mvh Jonte <{POST_SNAPBACK}> En mkt bra ide! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sword Posted October 3, 2005 Share Posted October 3, 2005 En skitbagatell som jag sett har blivit lite knasigt... Längst ner i alla diskussioner står det ju vilka som är inne och läser just nu, med M-et i "Medlemmar" har trillat bort så det står bara "edlemmar". Som sagt skitbagatell, men förmodligen enkelt att fixa. /Fredrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 4, 2005 Author Share Posted October 4, 2005 En skitbagatell som jag sett har blivit lite knasigt...Längst ner i alla diskussioner står det ju vilka som är inne och läser just nu, med M-et i "Medlemmar" har trillat bort så det står bara "edlemmar". Som sagt skitbagatell, men förmodligen enkelt att fixa. /Fredrik <{POST_SNAPBACK}> Som sagt. En bagatell, men inte mindre viktig för det. Ska kolla upp det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 En sak jag tänkte på med det nya forumet... måste inlägg som är gamla försvinna?? såg på t.ex elektronik-tråden... där ligger bara två trådar nu, det har väl varit mycket mer innan?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted October 7, 2005 Share Posted October 7, 2005 Coffe: kolla längs ner så står de "visa senaste 60 dagarna"... ändra till "visa alla" så ser du allt.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 8, 2005 Author Share Posted October 8, 2005 Senaste ändringen är att nu går det att ladda upp sin egen avatar. Dock får den högst vara 120x120 pixel och 250kb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted October 8, 2005 Author Share Posted October 8, 2005 Som sagt. En bagatell, men inte mindre viktig för det.Ska kolla upp det <{POST_SNAPBACK}> Det var svårare än jag trodde att hitta den där inställningen, men sökandet går vidare Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted October 8, 2005 Share Posted October 8, 2005 Coffe: kolla längs ner så står de "visa senaste 60 dagarna"...ändra till "visa alla" så ser du allt.. :) <{POST_SNAPBACK}> jaha ja.... så ska man kolla där också :prop: Tack!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts