Jump to content

Jobbat på egen hand


Micael

Recommended Posts

Torsdag:

Kör skruvdragaren igenom höger pekfinger.

Fredag FM:

Får bassning av storasystern för att jag inte var och sydde och tog en stelkrampspruta

Fredag EM:

Tar stelkrampspruta samt får garageförbud av frugan

Lördag:

Vankar av och an

Söndag:

Smiter ut i garaget när frugan är på gymping. Lyckas slita bort en stor del av nageln på vänster tumme. Kan inte sova pga värken

Måndag:

Trött och ont i tummen och fingret

Så kan det gå

Link to comment
Share on other sites

Aj då

Är syrran så elak

Å va sa frugan sen då på söndag kväll

- Vad var det jag sa!!

:console:

Japp.

Det var hon snabb att säja

Micke

Link to comment
Share on other sites

Jaha

I veckan blev man nerskickad till vårdcentralen. Distriktsköterskan började stamma när hån såg min tummnagel (det som är kvar av den). Sen förkalarde hon att hon tänkte lägga på lite "lapis", som inte gör ett dugg ont. Lapis används tydligen för att fräta bort navelsträngen på bebisar om den inte lossnar av sig själv. En del av köttet som normalt finns under nageln hade svulnat upp så att det var en liten boll upp genom hålet i nageln.

Men hon ljög den galna kossan. Det sved så jag höll på att trilla av britsen. Var tvungen att lägga mig ner för att inte svimma. Sen var det bara att åka hem och ladda i alvedon,ipren och en treo. Var tvungen att åka in till jobbet då jag skulle hålla ett föredrag, stog där framme och svettades floder. Folk undrade om jag var sjuk eller så. Man kunde ju inte säja att man hade on i tummen....

Vad ska hända härnäst...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...