conco Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 13.20 idag föddes min Seight XHG108. Det gick utmärkt och jag fick välja storlek på skyltar :D . 710kg med verktyg och full tank och reservhjul bak. Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 Kul Conco :wohow: Grattis :toot: :toot: :toot: Läckert bygge :D Då ses vi på Ekeby förmodar jag. :thumbup: Eddy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 GRATTIS ännu en gång Ska bli härligt att höra den där V8:an igen :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
riek Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 Jag mötte dig vid Kvicksundsbron! Grattis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted August 15, 2005 Author Share Posted August 15, 2005 Tackar! Ekeby blir det. Riek!! Jasså, såg du leendet. Satt du i en personbil? Vi hade tur....de va inte så långa köer vid bron just då. Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 Jag sällar mig till skaran, GRATTIS !!! :toot: :toot: :toot: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 Visst är det härligt! :wohow: Ett stort Grattis! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Borken Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 Nice, gratulerar :thumbup: Borken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Grattis till den lilla skylten..............och att bilen gick igenom..... :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 Grattis jag kommer mycket väl ihåg känslan. Vi ses på vägarna Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 Gratulerar !!!!!!!!!!!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 jag kan bara instämma med tidigare talare å slänga iväg ett rungande GRATTIS !!!!! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megablade Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 (edited) Gratinerar till ett snyggt bygge och till godkänd bes! :thumbup: Vad är det för fälgar som du har? Edited August 15, 2005 by Megablade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viggen Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 grattis grattis :thumbup: :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted August 16, 2005 Author Share Posted August 16, 2005 Tackar alle suzammen!! Känns redigt skönt att det är klart. Hinner åka lite i år i alla fall. Fälgarna är Ace Dino. Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts