Jonte Posted July 26, 2005 Share Posted July 26, 2005 Är det någon som sitter på bra bilder på bagageräcken? Jag tänkte försöka tillverka ett utifall man behöver åka lite längre sträckor (t.ex kanske Stoneleigh nästa år ;) ) Ladda gärna upp dom här..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeLo Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 Hej! Tog dessa bilder när LocostSweden var på Tullinge. Tyvärr har jag inte koll på vems bilen är, men snyggt räcke är det vilket fall! Hälsningar, Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeLo Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 ... en till... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlfaRonny Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 Jag är nästan sugen på att sätta dit en demonteringsbar dragkrok så att man kan häkta på en liten kärra att frakta prylar på vid längre resor/utflykter, men det är nog bäst att tala tyst om dragkrok på detta forum. Bäst att inte klicka på "skriv svar".. Ooops försent! skit också :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 Jag har gått en annan väg. de plastskivor som du täckt bagagen med har jag gjort i plywod och därmed bär de last. vi har skaffat några rejäla verktygslådor i plast som vi skall spånna fast bak. På tal om drag så tjatar frun om drag efter att ha sett en hemmabygd husvagn efter en mini. :thumbup: Lasta väl Michael W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted August 3, 2005 Author Share Posted August 3, 2005 ... en till... Ja titta där.... Å tydligen så stod jag också där, för det är min fot på bilden :D men ingen bild tog jag på den, hittar ingen i datorn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted August 3, 2005 Share Posted August 3, 2005 Mitt reservhjulsfäste går nog bra att även använda för bagage. (reservhjul får man typ nya Audi & Volvo) http://surl.se/opj http://surl.se/opk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts