iceman Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 (edited) Här finns Lite filmklipp från Säve depå 16/7-2005 Filmklipp ladda hem antingen hela filmen(582MB) eller enstaka klipp. tyvärr ingen sjua med :-( Edited July 19, 2005 by iceman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Här finns Lite filmklipp från Säve depå 16/7-2005Filmklipp ladda hem antingen hela filmen(582MB) eller enstaka klipp. tyvärr ingen sjua med :-( finns det en mirror ? jag har en DL hast. på 2.3 kb/sek. :icon_sleep: :icon_sleep: :icon_sleep: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megablade Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Klippet längre ner i menyn, från konbanan var imponerande! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 finns det en mirror ? jag har en DL hast. på 2.3 kb/sek. :icon_sleep: :icon_sleep: :icon_sleep: Tyvärr har jag bara 1mbit upload, och ingen mirror att lägga upp filmerna på. Vet ni nåt bra ställe att lägga dom på så får ni gärna hojta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 jag är lessen om jag låter gnällig men jag vill gärna se dina filmer....... Du har inte möjlighet att komprimera dom lite? runt 90-100 MB för 25-30 sek. film är ganska mycket på nätet..... VideoImpression 2 t.ex. är ett program som gör detta på ett bra sätt men det finns många många fler som kanske är enklare att hantera... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 jag är lessen om jag låter gnällig men jag vill gärna se dina filmer.......Du har inte möjlighet att komprimera dom lite? runt 90-100 MB för 25-30 sek. film är ganska mycket på nätet..... VideoImpression 2 t.ex. är ett program som gör detta på ett bra sätt men det finns många många fler som kanske är enklare att hantera... Ingen fara. Skall komprimera dom lite under eftermiddan. Kommer att finnas båda varianterna sedan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 den stora 528 MB:aren kan inte jag ladda ner.. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 den stora 528 MB:aren kan inte jag ladda ner.. :( inte heller.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iceman Posted July 20, 2005 Author Share Posted July 20, 2005 Håller nu på att göra filmerna lite mindre. Bör väl vara klart om ca: ½timme den stora 528 MB:aren kan inte jag ladda n Får ni nåt felmsg ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iceman Posted July 20, 2005 Author Share Posted July 20, 2005 :icon_oops: :icon_oops: :icon_oops: hade ju fel sökväg till den. Skall nu funka med den stora också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts