svante Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 Min Mikunibestyckade best startade efter att antal försök med lite blod mycket svett men med glädjetårar.. Vilket ljud .... mumma, som den är nu lär den inte klara bullerprovet, men va fan till en provkörning kan det få vara så.. Nu ska jag bara kolla alla bultar och lufta bromsarna sen bir det provtur... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
24-Seven Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 Ett stort grattis :thumbup: Har kopplat in batteriet, testat alla kretsar, med intensionen att försöka provstarta idag... Bränsle pumpen vägrar fungera, (Facet högeffekts CRAP) :whip: :icon_angry: skall bli skönt att höra brölet för första gången... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted May 29, 2005 Author Share Posted May 29, 2005 Min gick inte att starta på det fjäderbelastade läget på tändningslåset för den bröt strömmen till bränslepumpen hela tiden.. Skippade den och har monterat en lite rejsigare vippbrytare med tillhörande tryckknapp... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sonett7 Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Grattis! :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 Kul :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted May 30, 2005 Share Posted May 30, 2005 NICE ! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt Norell Posted May 31, 2005 Share Posted May 31, 2005 Det verkar som om ditt gamla valspråk kommer att slå in, jag håller tummarna. Allt Gott Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
24-Seven Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 Svante... Hur gick 2a SFRO idag (050603)?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted June 7, 2005 Author Share Posted June 7, 2005 Besiktningsmannen hade gjort sig illa i axeln så det blev uppskjutet... :mad: Men det gjorde inget för jag fick inte ordning på bromsarna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts