Jump to content

Reglage


Recommended Posts

Har ni andra använt sierrans blinkers-tuta-hel/halvljus reglage eller har ni gjort nån annan lösning? Hade tänkt plocka hela spaken på vänstersidan, tyvärr är en sladd trasig till tutan som sitter på spaken.

Jag kommer att ha en brytare för ljus av/på, en för hel/halv samt en ljustuta(kanske)

Man måste väl inte ha reglagen på rattstången?

Link to comment
Share on other sites

F.n har jag Sierras reglage kvar på stången. Smidigast och lättast innan man skulle besikta, man kunde koncentrera sig på annat istället.

Men nu finns andra planer för reglage och knappar. Så vi får se hur det blir i framtiden :)

Link to comment
Share on other sites

Får väl ut på skroten och ragga en ny spak då... fast högersidans spakar skickade jag i skrotbingen... tänkte inte ha torkare och spolare inte heller ljuset på en spak.

Link to comment
Share on other sites

Hej!Jag har Scorpions blinkerspak kvar(samma som Sierran),då den innehåller varningsblinkers.Den högra är kastad.Jag har behållt rattkåpan ,om än i kortad version.Det ser okej ut,och helljusomkopplaren/ljustutan funkar kanon.

mvh pixbo

Link to comment
Share on other sites

Jag tog en spak från en volvo 340.

Armen är i metall så man kan bocka den som man vill, bara 4 stift där bak, lätt att koppla in med andra ord :)

Ska sätta dit en knopp sen, samt klä armen med krympslang.

Jag satte själva "mojen" bakom i-brädan och tog upp ett hål som spaken går genom...

Ser ut såhär:

http://img.photobucket.com/albums/v350/Gus...eld/Bild011.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...