svante Posted May 24, 2005 Posted May 24, 2005 Har ni andra använt sierrans blinkers-tuta-hel/halvljus reglage eller har ni gjort nån annan lösning? Hade tänkt plocka hela spaken på vänstersidan, tyvärr är en sladd trasig till tutan som sitter på spaken. Jag kommer att ha en brytare för ljus av/på, en för hel/halv samt en ljustuta(kanske) Man måste väl inte ha reglagen på rattstången? Quote
Jonte Posted May 24, 2005 Posted May 24, 2005 F.n har jag Sierras reglage kvar på stången. Smidigast och lättast innan man skulle besikta, man kunde koncentrera sig på annat istället. Men nu finns andra planer för reglage och knappar. Så vi får se hur det blir i framtiden :) Quote
svante Posted May 24, 2005 Author Posted May 24, 2005 Får väl ut på skroten och ragga en ny spak då... fast högersidans spakar skickade jag i skrotbingen... tänkte inte ha torkare och spolare inte heller ljuset på en spak. Quote
pixbo Posted May 24, 2005 Posted May 24, 2005 Hej!Jag har Scorpions blinkerspak kvar(samma som Sierran),då den innehåller varningsblinkers.Den högra är kastad.Jag har behållt rattkåpan ,om än i kortad version.Det ser okej ut,och helljusomkopplaren/ljustutan funkar kanon. mvh pixbo Quote
Gustav Sundberg Posted May 24, 2005 Posted May 24, 2005 Jag tog en spak från en volvo 340. Armen är i metall så man kan bocka den som man vill, bara 4 stift där bak, lätt att koppla in med andra ord :) Ska sätta dit en knopp sen, samt klä armen med krympslang. Jag satte själva "mojen" bakom i-brädan och tog upp ett hål som spaken går genom... Ser ut såhär: http://img.photobucket.com/albums/v350/Gus...eld/Bild011.jpg Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.