tpau Posted April 18 Posted April 18 (edited) Har lite delar till salu. ITB insug Pinto - BMW K1200RS ITB monterat på nedkapat std EFI insug. komplett med allt för att funka förutom insugstemp. Spridarna är gamla och bör kanske bytas mot modernare. Körde själv med Volvo 2.4t spridare. Insuget är 38 mm raka rör, samma som insugsporten, hela vägen in till toppen. Skickar även med en bakelit skiva emellan som vinkar upp insuget 10-15 grader, behövdes för att komma över rambenet på min zero. Väldigt lagom stort för en gatpinto, ger bra MAP tryck så går att köra speed-density. Säljes då jag byggde större o bättre, Pris 6000 kr Sierra EFI insug som är nedkortat och vänt för att passa under huven på en seven. 700 kr Megasquirt MS1 PNP ned 3.57 kort till Miata 90-93 ombyggt för att fungera med Ford TFI tändning, trasigt, går ej att logga in på och bilen vill inte starta. Inkluderar serieskapare och en TPS 700 kr MS3 Processor som passar i kortet ovan men det krävs lite kunnande för att få ihop det, jag orkade inte och bytte till Speeduino… 1000 kr Justerbart kamdrev av pin-typ till Pinto från Vulcan Engineering. 500 kr Har även 3 sierra EFI svänghjul 9,3kg 100 kr st. Edited April 18 by tpau Quote
Recommended Posts