Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Tanken var god men med en dotter på 6 månader så kommer det dröja allt för länge innan jag kommer ha tid att färdigställa bilen. 

Chassit är baserat på Ron Champion men med caterham front. 

Sitter en Zetec 2.0 blacktop med Mk75 låda.
Spindlar fram och bakaxel är sierra. 
Styrväxel från Ford escort
Rattstång från opel kadett
GAZ coilovers. 
OBP pedalställ med bromsvåg
Kolfiberstolar från MK Sportscar såld
Finns Bränsleinsprut från Yamaha R1 med lite tillbehör. 

Tänkte mig runt 19 000kr 
Finns utanför Växjö
 

1000003714.jpg

1000003715.jpg

1000003719.jpg

1000003720.jpg

1000003721.jpg

Edited by Vieon

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...