Vieon Posted January 30 Posted January 30 (edited) Tanken var god men med en dotter på 6 månader så kommer det dröja allt för länge innan jag kommer ha tid att färdigställa bilen. Chassit är baserat på Ron Champion men med caterham front. Sitter en Zetec 2.0 blacktop med Mk75 låda. Spindlar fram och bakaxel är sierra. Styrväxel från Ford escort Rattstång från opel kadett GAZ coilovers. OBP pedalställ med bromsvåg Kolfiberstolar från MK Sportscar såld Finns Bränsleinsprut från Yamaha R1 med lite tillbehör. Tänkte mig runt 19 000kr Finns utanför Växjö Edited March 19 by Vieon Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.