Tanken var god men med en dotter på 6 månader så kommer det dröja allt för länge innan jag kommer ha tid att färdigställa bilen.
Chassit är baserat på Ron Champion men med caterham front.
Sitter en Zetec 2.0 blacktop med Mk75 låda.
Spindlar fram och bakaxel är sierra.
Styrväxel från Ford escort
Rattstång från opel kadett
GAZ coilovers.
OBP pedalställ med bromsvåg
Kolfiberstolar från MK Sportscar såld
Finns Bränsleinsprut från Yamaha R1 med lite tillbehör.
Tänkte mig runt 19 000kr
Finns utanför Växjö