gka Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 Jag har lagt upp ett webalbum med alla bilderna jag tog på mässan igår (de som inte blev helt misslyckade iaf). Ni som fixade med utställningen ska ha all heder, det var ganska trångt i montern trots att en bil uteblev. Tre bilar var nog ganska lagom på det utrymmet ändå. Sedan tog jag några bilder på årsmötet också. Acke tog ju även mugshots på oss var och en innan vi fick gå därifrån, så vi behöver nog inte spekulera om vem som är vem särskilt länge... En sak till, posta inte länkar till bilderna på andra forum, jag vill inte ha för mycket trafik. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 Du var verkligen flink med kameran !!! Justa bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 de e ju underbart!! :D riktigt fina bilder fick du! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted March 28, 2005 Author Share Posted March 28, 2005 Tackar, tackar :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 här är de bilder som jag tog under söndag/måndagen.. :) Björn Svenssons Esther Dala7 ram med volvomorot Gripenlads F1monster Jontes MK Indy Tommy och Eddys Dala7a Lite blandade bilde på LocostswedensMKs och Dala7s monter Ackes bilder på övriga bilar på mässan Här finns en mapp med bilderna jag tog på oss som var med på mötet... jag har inte "nickname" till alla (står inom parantes) så om du är en av de som inte har något nickname i filnamnet så PMa mig så lägger jag till det.. detsamma gäller om jag stavat fel... i något fall klarade jag inte av att läsa handstilen så efternamn kan även helt saknas.. :icon_oops: Medlemmar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Härligt Acke ! :wohow: Snabbt och snyggt jobbat ! :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 :( Är Trampebil :closed: ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 Jag undrar samma sak... Jag kommer inte in i servern :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 Hmm.. ser så ut då jag inte kan ta imot mail heller.. :( då de e väldigt billigt (180kr/år) så får man vad man betalar för... :mad: hoppas de kommer igång snart igen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted March 30, 2005 Author Share Posted March 30, 2005 Jag undrar samma sak... Jag kommer inte in i servern :( Jag kommer in... däremot är bilderna borta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Acke Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 jag ser alla nu.. kan vara så att det varit krach och det inte hade hunnit föra över bilderna eller något.. :blink: nu funkar det för mig iaf.. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 nu funkar det riktigt bra!! riktigt fina bilder du har fått ;) ... ska hämta mina bilder imorgon... får se ifall de blev något som jag vågar lägga upp... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 Jag ser Ackes bilder också Fast var du tvungen att ta sådana närbilder, nu syns ju hur dammig den är ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 En tidig monterbild från Mässan 2005. ( Foto: ezroller ) Från Vänster:Björn, Gripenland, Jonte, Laangen, Tommy och Eddy Ej med på bild: Acke, Henrik, Michael, Zaphod, Arrowsmith och Coffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 Ej med på bild: Acke, Henrik, Michael, Zaphod och Coffe :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeLo Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 En tidig monterbild från Mässan 2005.Från Vänster:Björn, Gripenland, Jonte, Laangen, Tommy och Eddy Ej med på bild: Acke, Henrik, Michael, Zaphod och Coffe Klart intressantaste montern tillhörde Locost Sweden! Kul att få komma intill och titta, diskutera tekniska finesser och t.o.m. provsitta!! Snyggt jobbat alla som ställde upp med bilar och slet i montern! :thumbup: Hälsningar, Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 Ej med på bild: Acke, Henrik, Michael, Zaphod och Coffe :whistling: Opps ! Sorry kompis..... :console: Skärpning tommy ! En av mina postit-lappar i pannan har nog kommit på vift :icon_oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 En tidig monterbild från Mässan 2005.Från Vänster:Björn, Gripenland, Jonte, Laangen, Tommy och Eddy Ej med på bild: Acke, Henrik, Michael, Zaphod, Arrowsmith och Coffe Kanske skulle du slängt in en kred där? *L* Talat om vem som tog bilden.. :whip: Övriga mäss-bilder av "yours truely" hittar ni här: http://www.peterlindberg.com/pickup/081_ww...2005/index.html Vill ni använda bilderna? - Kontakta mig först! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezroller Posted April 5, 2005 Share Posted April 5, 2005 Det där ovan var mitt verk.. :icon_oops: :icon_oops: :icon_oops: Behövde för ovanlighetens skull logga in tydligen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts