rollexe Posted Monday at 10:29 AM Share Posted Monday at 10:29 AM Skulle Biltemas fett fungera till drivknutar. Se bild. Tänker att denna klarar hög temp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted Monday at 12:54 PM Share Posted Monday at 12:54 PM (edited) Googlade att det går tydligen bra att köra till CV knutar. Skickat från min SM-S908B via Tapatalk Edited Monday at 12:57 PM by vedde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rollexe Posted Monday at 01:43 PM Author Share Posted Monday at 01:43 PM 👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas m Posted Monday at 06:53 PM Share Posted Monday at 06:53 PM (edited) 16 timmar sedan, rollexe sade: Skulle Biltemas fett fungera till drivknutar. Se bild. Tänker att denna klarar hög temp. Brukar skilja på olika typer av knutar. Inre brukar ha ett tunnflytande brunt fett (tripod). Yttre enligt bilden. Edited Tuesday at 03:09 AM by Tomas m Ord Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted Monday at 06:58 PM Share Posted Monday at 06:58 PM Jag tänkte på CV med kulor såsom Fords har./VeddeSkickat från min SM-S908B via Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts