LUPUS Posted October 2 Posted October 2 (edited) Dåliga idéer , ingen som sett en valp kaross som kan va till salu ? OBS endast kaross finns ju några med awd project här 😎 Edited October 2 by LUPUS 1 2 Quote
LUPUS Posted October 3 Author Posted October 3 Sfro’s inlägg är roten till det hela. Fick villhöver idéer idén är guld , men borde man inte gå all in här med liiiite mera motor och ”tankturn” knapp 2 Quote
family guy Posted October 4 Posted October 4 Usch, hoppas bilden är AI-genererad. Karossen verkar i alla fall komma från en Ungerskbyggd C202, det syns på framdörrarna som har tjockats på lite för att rymma dörrlås. Givetvis totalt ointressant information, ville bara göra mig märkvärdig. 1 1 Quote
LUPUS Posted October 4 Author Posted October 4 1 timme sedan, family guy sade: Usch, hoppas bilden är AI-genererad. Karossen verkar i alla fall komma från en Ungerskbyggd C202, det syns på framdörrarna som har tjockats på lite för att rymma dörrlås. Givetvis totalt ointressant information, ville bara göra mig märkvärdig. https://www.facebook.com/@sfrosverige är nog riktigt och som gammal vw nörd så får jag lite sköna typ2 vibbar här med lådan , fast nu mer på "svenska". Men är ju absolut tvärtemot vad orginal bilen skall göra men jag inbillar mig det ligger ensamma karosser i ladorna och rostar som offrat sina ramar/drivlina. På c202 frågan , hade inte det en annan mer plastig front ? Quote
Recommended Posts