postmanpat Posted August 23 Share Posted August 23 Söker leverantör av stötdämparbussning till Gaz dämpare med ögla i båda ändarna, hittar inget som passar, nå´n med förslag? /bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted September 8 Share Posted September 8 Upptäckte nu att min bussning i GAZ dämparens nedre fäste är slut och klonkar som attan i bak.Finner du något - skrik till!/VeddeSkickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted September 10 Share Posted September 10 Dessa är registrerade som GAZ återförsäljare i sverige kolla med dom. Annars så har jag kanske en kontakt på UW-elast som kan få fram polyuretangrejer BB Tuning KB Vammerviken Myrane 10 666 93 Gustavsfors Tel. +46 702 657 147 bbtuning65@gmail.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted September 10 Share Posted September 10 Mailade GAZ UK och frågade om det finns reservdelar.Annars har jag lite 90 shore polyreutan hemma som jag kan svarva till. Köptes 2:ra sort hos Elastolan i Tierp för någon hundring.Återkommer /VeddeSkickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted September 28 Share Posted September 28 Fick svar:Fredrik,They should be a rubber bonded bush which is 1’1/4” wide with a 7/16” I.D sleeve. Please check to ensure this is correct. If so we can supply replacement bushes for £3.50 each + postage (& VAT where applicable).We need your full invoice address and contact telephone number to create an order on our system. Regards Gaz ShocksRayridge HouseSwinborne RoadBurnt Mills Industrial EstateEssexSS13 1EHwww.gazshocks.com I enquiries@gazshocks.com I TELE: 01268 724 585 I FAX: 01268 724 536 IBara att maila dem direkt på mailadressen./VeddeSkickat från min SM-S908B via Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
postmanpat Posted September 29 Author Share Posted September 29 Stämmer inte med mina mått, diametern i öglan har innermått 22mm. Infästningsröret har rätt dimension. /bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted September 29 Share Posted September 29 Han pratar nog om bredden på bussningen inte diametern, det är för den inre metallhylsan som bulten går i.Kolla om Bredden stämmer./VeddeSkickat från min SM-S908B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts