Theladon Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Satt just och kollade igenom A Racecar is born och A 4x4 is born... Men jag skulle hemskt gärna vilja se A car is born igen... Ingen som vet var man kan "hitta" den? //Andreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stigge Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 (edited) minns inte var jag fick den ifrån men den är runt 1,2 gig stor. A Racing Car is Born (Westfield Seiw Zetec20)_1.avi.divx Såg nu att några avsnitt finns på TPB. Var hittar man den som köp-dvd? Ja gär lite sugen, skulle vara kul att ha den i biblioteket. Edited March 17, 2005 by stigge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Satt just och kollade igenom A Racecar is born och A 4x4 is born...Men jag skulle hemskt gärna vilja se A car is born igen... Ingen som vet var man kan "hitta" den? //Andreas Du kan nog vänta dig ett pm! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Vänta lite nu...... "A car is born....." är inte det renoveringen av en Jagga E-type Mark Evans gjorde.... är det den som efterfrågas eller är jag ute och cyklar nu? :blink: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Car is born är Cobra Pilgrim kitett han byggde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted March 17, 2005 Share Posted March 17, 2005 Vänta lite nu......"A car is born....." är inte det renoveringen av en Jagga E-type Mark Evans gjorde.... är det den som efterfrågas eller är jag ute och cyklar nu? :blink: E-typen är A car is reborn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Wackt Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Vilket fruktansvärt tråkigt jobb den killen har........ :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Vänta lite nu......"A car is born....." är inte det renoveringen av en Jagga E-type Mark Evans gjorde.... är det den som efterfrågas eller är jag ute och cyklar nu? :blink: E-typen är A car is reborn Ah.... just det.... Reborn hette det ju när det var jaggan........ Tackar för upplysningen, jag minns nu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted March 18, 2005 Share Posted March 18, 2005 Har den med sjuan.... men vill ha den med cobran också. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theladon Posted March 18, 2005 Author Share Posted March 18, 2005 Japp...det är den med cobran jag vill åt Dom gåååår ju att köpa från i2itelevision till i och för sig ganska resonabla priser, men....ja , ni vet.. :whistling: Jag har A Racing Car Is Born och Kan nog snart dela med mig av A 4X4 Is Born Men som sagt, cobran och jaggan...och dom andra med iofs, flygplan och gud vet allt, vore kul att se igen. //Andreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted March 20, 2005 Share Posted March 20, 2005 Vilket fruktansvärt tråkigt jobb den killen har........ :whistling: Ja, det är så man själv börjar fundera på att bli vetrinär. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Vart kan man "hitta" alla dessa program? Det var ett tag sen ja såg dom, å ja har ju inte sett alla.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts