Tofta Posted July 11 Share Posted July 11 (edited) Köpt bil.. Edited August 7 by Tofta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted July 11 Share Posted July 11 Om min kan vara av intresse så går det att lösa ett bättre pris vid smidig affär då jag är på väg att titta på en ny hobbybil och det är redan fullt på garageinfarten. Prutat och klart pris 150 000 kr vilket jag tror är ganska rimligt för en färdig, unik bil som får väldigt mycket positiva kommentarer på bensinstationer och bilträffar. https://www.blocket.se/annons/1400868131 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofta Posted July 11 Author Share Posted July 11 Nej tack,men tack ändå.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted July 11 Share Posted July 11 Om du klarar av denna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilborg Posted July 12 Share Posted July 12 Hej! kan detta vara något kanske? Zetec 2liters maskin. mvh Emil 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
r-k-j90 Posted July 12 Share Posted July 12 3 timmar sedan, emilborg sade: Hej! kan detta vara något kanske? Zetec 2liters maskin. mvh Emil Vilket pris tänker du dig för den? @emilborg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emilborg Posted July 12 Share Posted July 12 Hej! Har skickat Pm mvh Emil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofta Posted July 12 Author Share Posted July 12 Skicka ett pm till mig också om pris.... Med vänlig hälsning, janne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts