LUPUS Posted May 22 Share Posted May 22 Vädret är ju sjukt bra , kommer det blir sluss träff idag spontant ( börjar ju egentligen i juni) Jag kan tänka mig att åka ner till thn och sparka lite på några däck och äta glass Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted May 22 Share Posted May 22 (edited) När det gäller glass så är jag inte så svårövertalad. 🙂 Jag måste ändå tanka inför slalomkörning i morgon så ett par extra mil gör inget. Edited May 22 by Mats Karlsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted May 22 Author Share Posted May 22 kan åka via wolf ön , 17.30 ish vid rondellen ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted May 22 Share Posted May 22 Det blir bra, kom ihåg att dom satt upp kameror på Nygårdsrakan sen i måndags så håll farten där. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts