LUPUS Posted March 19 Share Posted March 19 Jag googlar runt men hittar bara pris hos Fordons provarna i GBG Enskilt godkännande 4099:- Alla andra verka vilja mörka total kostnad och kräver tele ( kö) eller skicka formulär . Är det någon som gjort pris koll nyligen ? Annars mailar jag runt och ser om jag kan få svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted March 20 Author Share Posted March 20 amatörbyggt fordon är 3800:- Fordons provarna i GBG amatörbyggt fordon 4099 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattias Lindvall Posted March 20 Share Posted March 20 Carspect Västervik förra året 3495:-Skickat från min iPhone med Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmc12Hank Posted July 12 Share Posted July 12 Enskilt godkännande kostade 3495:- hos Carspect i Sollentuna den 11 juli 2024. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjelland28 Posted July 12 Share Posted July 12 @LUPUS vilket DEKRA var det ? ska ju förhoppningsvis snart till nån sån instans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted July 13 Author Share Posted July 13 20 timmar sedan, Kjelland28 sade: @LUPUS vilket DEKRA var det ? ska ju förhoppningsvis snart till nån sån instans Har för mig jag fråga ”centralt” så borde va samma överallt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts