Tomas Posted August 3, 2023 Share Posted August 3, 2023 Har ni några tips på lämpliga baklampor till en P 550? Kan vara modernare variant men godkända Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
therealpinto Posted August 3, 2023 Share Posted August 3, 2023 Har du nån koll på vilken diameter ungefär det ska vara? Ett alternativ; https://www.diodhuset.se/bakljus-rund-led-12-24v-cata Tyvärr är de flesta rena eftermarknadslyktor väl stora för att passa bra och Hellas fina runda 55 mm tror jag inte finns med alla tre funktioner (broms, position, blinkers) i samma lykta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas Posted August 3, 2023 Author Share Posted August 3, 2023 Har inte lyckats hitta än vilken diameter de ska vara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Iwdal Posted November 20, 2023 Share Posted November 20, 2023 Jag kör dessa på min 550, tror dom är 70mm diameter. Kan mäta ikväll. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Iwdal Posted November 20, 2023 Share Posted November 20, 2023 Bakljusena på min bil är 90mm i foten på kromringen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts