Mats Karlsson Posted March 27, 2023 Share Posted March 27, 2023 (edited) Ford Sierra blinkersspak och ljusspak + två plastkåpor, en är delvis uppkapad och den andra har ett trasigt fäste i mitten. Pris för alla delar 500 kr Edited June 7 by Mats Karlsson Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIL Posted April 11 Share Posted April 11 Hej! Finns bakre nav mm kvar? Vilka delar kommer från samma bil? Mvh Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted April 12 Author Share Posted April 12 Hej, ja naven finns kvar. Jag har köpt delarna separat så jag vet inte vad för bilar de kommer ifrån. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIL Posted April 13 Share Posted April 13 Hej, har du även hållarna för lagren kvar? Om det är så, vilket mått är det på lagren invändigt? Är det 60 eller 68 mm? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted April 13 Author Share Posted April 13 Ja allt på bilderna finns kvar. Jag får mäta i garaget senare idag och återkomma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted April 13 Author Share Posted April 13 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomas Posted May 22 Share Posted May 22 Är det för 100 eller 108mm knutar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted May 22 Author Share Posted May 22 Stubaxeln är 102 mm där den möter knuten så gissningsvis 100 mm knutar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton701 Posted June 4 Share Posted June 4 Hej Finns delarna kvar? Mvh Anton Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted June 4 Author Share Posted June 4 Japp, jag har även en Sierra diff som ska säljas om du behöver det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted June 7 Author Share Posted June 7 Bakre nav och navhållare samt axeldel sålda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted August 16 Author Share Posted August 16 Allt sålt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts