pererikjanson Posted March 24, 2023 Share Posted March 24, 2023 Hej, byggde en hemisfear kaross för si så där 15 år sen.... I avsaknad av lämplig lokal har den stått magasinerad sen dess.... Snart 70 så får jag nog inse att den skulle må bättre av att nån yngre förmåga tar vid. Avsikten var att bygga med en äldre AUDI V8, mittmonterad och en (vad jag tror ) O1 E låda införskaffades, sen tog det stopp. Bilder av byggprocessen finns i mängder. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted March 24, 2023 Share Posted March 24, 2023 Wow så läcker ! Jag behöver ett större garage. 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikaelG Posted February 8 Share Posted February 8 Finns den kvar? Och vilka dimensioner har den ? mvh Mikael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatsE Posted April 14 Share Posted April 14 Finns denna kvar? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pererikjanson Posted April 21 Author Share Posted April 21 Den finns kvar, finns i Fellingsbro strax norr om Örebro....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts