Jonte Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Locost MK kommer att ha sitt första årsmöte den 27 mars under Bilsports mässa i Jönköping. Plats: Villa Björkhagen (500 m från mässan) Tid: 19.00 Betalande medlemmar har rösträtt, medtag medlemskort. Förslag på dagordning 1 Mötets öppnande 2 Val av mötesordförande 3 Val av mötessekreterare 4 Godkännande av dagordning 5 Fastställande av röstlängd 6 Val av styrelse 7 Fastställande av stadgar 8 Verksamhetsberättelse 9 Mötets avslutande [senare] Fika och fri diskussion om allt möjligt Välkomna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 Nu är Lokalen till vårt årsmöte bokad, från 18,30 till 20.00. Villa Björkhagen stänger kl20.00 så de håller öppet extra för oss så vi kan få fika. De vore därför tacksamma om vi kan återkomma med antalet fika, landgång eller vad vi bestämmer oss för kommer in senast lördagen fredag 26. Vi kan ju köra vidare i någon av stugorna med öliga frågor å flåt :icon_oops: övriga frågor menar jag. ;) Kassör´n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daffe Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Tja Eddy! Sent som vanligt med privatasaker :icon_oops: men nu är avgiften betald, Daffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Tja Eddy!Sent som vanligt med privatasaker :icon_oops: men nu är avgiften betald, Daffe Tack Daffe det värmde :wub: Kassör´n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BeLo Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Finns det någon vägbeskrivning eller ledtråd hur man hittar till Villa Björkhagen? :blink: Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted March 21, 2005 Share Posted March 21, 2005 Here u r http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?S...3d&Vkid=4223907 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 De vore därför tacksamma om vi kan återkomma med antalet fika, landgång eller vad vi bestämmer oss för kommer in senast lördagen fredag 26. Jag håller på att bestämma med ett par kompisar (som inte är medlemmar) när vi ska åka upp på mässan. Jag vill självklart gärna vara med på mötet, men jag undrar om det går att köpa fika och sånt till mina kompisar också i så fall? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted March 22, 2005 Share Posted March 22, 2005 De vore därför tacksamma om vi kan återkomma med antalet fika, landgång eller vad vi bestämmer oss för kommer in senast lördagen fredag 26. Jag håller på att bestämma med ett par kompisar (som inte är medlemmar) när vi ska åka upp på mässan. Jag vill självklart gärna vara med på mötet, men jag undrar om det går att köpa fika och sånt till mina kompisar också i så fall? Det är självklart att det ska gå att ordna. :thumbup: Vi gör den def. beställningen när vi börjar mötet så det är inga problem :wohow: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 En liten grej som slog mig när jag gick hem från skolan idag.... vart har protokollet från mötet tagit vägen?? konstiga grejer jag går och funderar på egentligen :prop: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 En liten grej som slog mig när jag gick hem från skolan idag.... vart har protokollet från mötet tagit vägen??konstiga grejer jag går och funderar på egentligen :prop: Jag är helt säker på att detta har Pacman 100 koll på ! Han jobbar mkt på resande fot... och har bara säkert inte hunnit med. Protokoll kommer troligtvis att presenteras via vår hemsida, det samma med stadgar och verksamhetsberättelse för 2005 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_coffe_ Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 underbart Tommy :D ... jag visste inte att herr Pacman var en upptagen man... då får man vänta och se om det kommer... jag blev ju vald till justeringsman också, så jag får säkert se det så fort han får tid!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted April 19, 2005 Share Posted April 19, 2005 Jag är helt säker på att detta har Pacman 100 koll på ! Han jobbar mkt på resande fot... och har bara säkert inte hunnit med. Protokoll kommer troligtvis att presenteras via vår hemsida, det samma med stadgar och verksamhetsberättelse för 2005 Hej! Sitter och bläddrar igenom de senaste veckornas inlägg på forumet. Som Tommy skriver reser jag en del och är precis hemkommen från den senaste resan. Protokollet är så gott som färdigskrivet. När det är klart kommer jag att skicka det till justeringsmännen för kontroll och underskrift. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted May 9, 2005 Share Posted May 9, 2005 Och när är protokollet klart? Lägger ni upp det eller skickar med snigel`n? mvh leffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted July 4, 2005 Share Posted July 4, 2005 försök nr2 när är årsmötesprotokollet klart?förra frågan var 9/5-05 mvh leffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Pacman som skrev protokoll kanske kan ta den här frågan?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Hej! Jag har protokollet justerat och klart. Att skicka ut det till alla medlemmar med snigelpost är uteslutet. Antingen kan vi lägga upp det på hemsidan under bibliotek, eller kanske under en ny katalog "Årsmöte". Eller så kan de som vill ha det meddela mig per mejl så skickar jag protokollet i pdf. MVH /PC (Styrelsemedlemmar får det per mejl så fort det är scannat, dvs imorgon.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leffe Posted July 5, 2005 Share Posted July 5, 2005 Ja du man skulle någ lägga det i bibblan med en under rubrik typ Mötes protokoll. Kanske!!!!!! Varma hälsningar edre tillgivne Leffe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted July 5, 2005 Author Share Posted July 5, 2005 Det kommer att ligga under Locostsweden i biblioteket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted October 19, 2005 Share Posted October 19, 2005 En dag värd att fira :toot: :toot: :toot: I dag har vi kommit över 150 medlemmar, vi är 151 st, i dag kom 2 st nya . Vi har ökat med mer än 100% sedan årsmötet i Jönköping. :D Eddy "Kassör´n" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts