anton Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Hej är det någon som vet vart man kan få tag i 4 punts bälten av med kortare axel remmar till hysat pris? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Du skulle kunna höra efter med Anders på Dala7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted February 23, 2005 Author Share Posted February 23, 2005 Anders var har på garge besök för någon vecka sen men han hade bara med långa remmar.men om man har riktig sy maskin så kaske det går att korta dom. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Hej är det någon som vet vart man kan få tag i 4 punts bälten av med kortare axel remmar till hysat pris? Jag skulle vilja rekommendera 6-punktsbälte. Alternativt 3-punktsbälte före fyrapunktsbältet. Fyrapunktsbältet fungerar dåligt vid frontalkrockar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
laangen Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Korta bälten på väg. Återkommer när de är i Borlänge. "bekräftad lev ca 2-3veckor" :icon_angry: Vilket kan betyda 3-10 veckor tyvärr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Prova även på Roadster och Dalhems, Jan o Lisa, KG, Trendab, Din rally botique t.ex. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Hej är det någon som vet vart man kan få tag i 4 punts bälten av med kortare axel remmar till hysat pris? Köp mina ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anton Posted February 24, 2005 Author Share Posted February 24, 2005 Jag slår en signal när jag kommer hem från jobbet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIRAVI Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Vilka midjebälten (2p) kan användas för besiktning ? Bälten från skroten ? Hittar inga som har långa infästningar på båda sidorna (behövs för att komma igenom stolens uttag) /Joachim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Vilka midjebälten (2p) kan användas för besiktning ? Jag köpte nya 2-punkts på BDS godkända och E-märkta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Posted February 24, 2005 Share Posted February 24, 2005 Jag köpte nya 2-punkts på BDS godkända och E-märkta Toppen kanske är det lättast sättet att få fram bra bälten. Annan fråga - stolar du använder i ditt bygge Corrado är de från bilen VW Corrado ? Hur får man tag på dessa ? Tackar för hjälpen :thumbup: /Joachim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted February 25, 2005 Share Posted February 25, 2005 Annan fråga - stolar du använder i ditt bygge Corrado är de från bilen VW Corrado ?Hur får man tag på dessa ? Jag har Cobra stolar. Dala7 säljer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Posted February 28, 2005 Share Posted February 28, 2005 Annan fråga - stolar du använder i ditt bygge Corrado är de från bilen VW Corrado ?Hur får man tag på dessa ? Tackar för hjälpen :thumbup: /Joachim Det är jag som har VW Corrado stolar i mitt bygge ! Det är baksätet som är lite modifierat så att det passar i 7:an Se här ! och även Här! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joachim Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 Det är jag som har VW Corrado stolar i mitt bygge ! Ser ju bra ut :thumbup: - Hur bred är din bil (stolsplats) ? - Hur hittar man en sån stol ? /Joachim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eddy Posted March 1, 2005 Share Posted March 1, 2005 (Jag svarar, Tommy är på jobbet.) Det är 48 cm mellan plåten på tunneln och ramens innerkant. Vi köpte sätet på Blocket. Kolla med skrotarna, det finns säkert nå´t säte nå´n stans:D Kassör´n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts