Jump to content

coilovers


Mathias78

Recommended Posts

Jag har inte erfarenhet av dem men Arild Lübeck på Autolube i Norge som säljer locost kit från MK mm. har rekomenderat dessa de används på de bilar som tävlar i locost-klassen i Norge och priset verkar vara väldigt bra så jag kommer nog att beställa en uppsättning till min locost.

Link to comment
Share on other sites

Jag beställde lite prylar från GTS i början av december, men ännu har det inte landat något paket utanför min dörr. Kanske är det julen som orsakat förseningen? :icon_angry:

Eller är det normalt med sex veckors leveranstid?

Stötdämpare verkar vara en djungel och man får nog ställa sig frågan hur avancerade inställningsmöjligheter som krävs i förhållande till planerad körstil. :hypocrite:

Är väl lika bra att beställa lull-lull från första början. :prop:

Link to comment
Share on other sites

6veckor... de var länge.

jag tror att om man bara ska ha bilen till att köra på vägen med så duger nog dom flesta dämparna.

jag tänker både nöta varv på bana och leka i rondeller :wohow:

så det får bli nåt mellanting..

Link to comment
Share on other sites

Tre månader från GTS är inget ovanligt.Hoppas de inte kommit bort.Det gjorde mina.

Kommer aldrig mer att köpa från dem.

Darren svarar dåligt på mejl också.

Hoppas dock att du har tur!!

mvh pixbo :thumbup:

Jepp håller med, tog väll ca 2 månader innan jag fick mina prylar, men jag är nöjd ändå, för när jag skulle betala så glömde han ställa om från dollar till pund, så jag tjänade väll ca 5 kr per pund, totalt 1600 kr tjänade jag :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...