Jonte Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Här är några bilder på en extrem Dax Rush i Paris 500hk i 610 kg :D Jag har försökt få veta mer, har skickat mejl till ägaren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke E Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Rätt speciell noskon :blink: Men ett stiligt bygge. Snyggt med mattsvart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Är det fläkten som sticker upp så i noskonen? Jag hade ju garanterat hellre skaffat en mindre fläkt då i såna fall... Fast med 500hk så vill han nog ha bra kyleffekt på intercoolern. Och för övrigt var den snygg :thumbup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jussi Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 ett bygge i min smak :thumbup: mattsvart är en läcker färg på ett rejsigt bygge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gripenland Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Är det en Dax Rush? Noskonen ser ut som en tysk Rush, men den kan ju vara ombyggd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Mycket blyvikter vid besiktningen bara:) Vart finns den? England? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baalzamon Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Mycket blyvikter vid besiktningen bara:) Vart finns den? England? Nej, Frankrike ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Mycket blyvikter vid besiktningen bara:) Vart finns den? England? Nej, Frankrike ;) Var det självklart det eller, har jag missat något :blink: :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arrowsmith Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Ja det var självklart efter den inledande texten : Här är några bilder på en extrem Dax Rush i Paris500hk i 610 kg Paris ligger i Frankrike liksom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
heralue Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 T.o.m Frankrikes huvudstad !! ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus a Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Ber så mycket om ursäkt :D Läste igenom allt minst 3 gånger men misade Paris alla gånger, fråga mej inte varför, korkad helöt enkelt :prop: :whistling: :wohow: :D Ja ja så kan det gå :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted January 15, 2005 Author Share Posted January 15, 2005 Är det en Dax Rush? Noskonen ser ut som en tysk Rush, men den kan ju vara ombyggd. Enligt den uppgift jag fick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rushowner Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Ser ut som min nos, och jag har en tysk!! Eller rättare sagt jag har flera nosar, skärmar, shuttlar, och tilloch med bakändar till salu ( på något vis så har det hamnat gjutformar i mitt garage :hypocrite: ) Tror inte att jag fixat dem :twisted: OT: Har varit locost funderingar ang Donkervoort = Ingen locost, enl senaste prislistan kostar "snikvarianten" Donkervoort D8E 150 Touring 65,560,80€+ registrering. Den dyraste "D8E 210 Race" betingar ett pris på (utan "Lull lull") 107,823,14€ ;) . Men man får kanske vad man betalar för? Inte vet jag? Men snygga var dom! Finns bilder för ett reportage i "medlemsbladet om det är intressant" Ha det ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conco Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 Ser ut som min nos, och jag har en tysk!!Eller rättare sagt jag har flera nosar, skärmar, shuttlar, och tilloch med bakändar till salu ( på något vis så har det hamnat gjutformar i mitt garage :hypocrite: ) Tror inte att jag fixat dem :twisted: Snälla rara Henrik! Hur står din Babe ut om du har en tysk nos (läderhosen hängande i näsan i stället för ring) och sen utbytbara ändor........ hon vet ju inte stackarn vad hon ska tycka om... :D :D Conco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rushowner Posted January 16, 2005 Share Posted January 16, 2005 :D :D :D Jag bjuder på den felformuleringen :thumbup: :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted January 17, 2005 Share Posted January 17, 2005 Ser ut som min nos, och jag har en tysk!!Eller rättare sagt jag har flera nosar, skärmar, shuttlar, och tilloch med bakändar till salu ( på något vis så har det hamnat gjutformar i mitt garage Du har inte ett par Rush-bakskärmar till salu? :whistling: :whistling: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Ser ut som min nos, och jag har en tysk!!Eller rättare sagt jag har flera nosar, skärmar, shuttlar, och tilloch med bakändar till salu ( på något vis så har det hamnat gjutformar i mitt garage :hypocrite: ) Tror inte att jag fixat dem :twisted: Vilken bredd är det på bakskärmarna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superswift Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 Liggande intercooler var ju ganska fräckt. Det kanske man skulle kopiera, det ger ju fri luftpassage till vattenkylaren innanför och garanterat kall luft passerar intercoolern.. min bil sitter först Intercoolern, sen kylaren och sist oljekylaren... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts