Mats Karlsson Posted February 23, 2022 Share Posted February 23, 2022 Är det nån som har en stump ø 48 alu rör liggande (L=30-50 mm) med godstjocklek min 2 mm? alternativt ø 50 stång med samma längd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mildseven Posted February 23, 2022 Share Posted February 23, 2022 11 timmar sedan, Mats Karlsson sade: Är det nån som har en stump ø 48 alu rör liggande (L=30-50 mm) med godstjocklek min 2 mm? alternativt ø 50 stång med samma längd? Tror jag har 50 mm med 3 mmtjock kan kolla ikväll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Karlsson Posted February 23, 2022 Author Share Posted February 23, 2022 9 minuter sedan, Mildseven sade: Tror jag har 50 mm med 3 mmtjock kan kolla ikväll Jag har redan fått ett erbjudande via PM som ska bli skickat till mig i morgon så det behövs inte. Men tack ändå för omtanken. 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts