Gripenland Posted November 17, 2004 Share Posted November 17, 2004 Jag såg att pundet ligger på 12,80 kr idag. Köpläge för er som ska handla från Storbritranien ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted November 17, 2004 Share Posted November 17, 2004 *hmm* kanske dags för ett nytt kit :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonte Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Lyfter en mycket gammal tråd Men det är verkligen köpläge i dagsläget då pundet ligger på 9.70:- Frågan är bara vad man behöver :prop:/> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fleffas Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Lyfter en mycket gammal tråd Men det är verkligen köpläge i dagsläget då pundet ligger på 9.70:- Frågan är bara vad man behöver :prop:/>/> öppna ett pund konto,så låser du pundet till det som det står i just då Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Jag köpte Spacers, 600kr inklusive muttrar och frakt... Bra med valutaförändringar. Här i sverige skulle det kosta 1200kr plus frakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Antagligen skulle frakten i Sverige kosta mer än 600:-... :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lassen50 Posted February 13, 2013 Share Posted February 13, 2013 Varifrån köpte du spacers Lars Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stuff Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Ja verkligen köpläge nu. Någon som kan tipsa om engelsk webshop med bra priser på (gat)däck och fälg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Ja verkligen köpläge nu. Någon som kan tipsa om engelsk webshop med bra priser på (gat)däck och fälg? camskills för däck ebay.co.uk på fälgar , välj från någon av de större säljarna så är det inga problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svante Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 Varifrån köpte du spacers Lars www.carparts-tuning.co.uk Fast det verkar som allt går via tyskland och debiteras i euro... ja ja, det var billigt iallafall... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 köpte 4 däck på Camskills igår Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 köpte 4 däck på Camskills igår Vad var dax priset ? för deras priser på nätet inte brukar vara absolut senaste då de hela tiden uppdaterar mot kunkurenterna om det behövs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Posted February 14, 2013 Share Posted February 14, 2013 9,78kr Då Toyo inte säljer GGG utom usa o japan så blev jag rekommenderad dessa av camskills. http://www.camskill.co.uk/m53b0s99p59601/Yokohama_Tyres_Car_Yokohama_AD08_Advan_Neova_Yokohama_AD_08_-_195_50_R15_82V_TL_Fuel_Eff_%3A_F_Wet_Grip%3A_A_NoiseClass%3A_3_Noise%3A_75dB Toyo är ju dyrare också så dessa ska bli kul o testa. compound 180 så här skrev de till mig A normal high performance tyre has a tread wear of 280 a Track tyre medium compound 100 and an intermediate tyre 180 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 9,74kr Köpte mig en tank från UK idag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LUPUS Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 9,74kr ahhahaha !!!!! är det denna känsla som kvinnor känner på Ullared ..... måste handla så jag tjänar pengar Undra vad man behöver förutom däck ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kengren Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 [/size] ahhahaha !!!!! är det denna känsla som kvinnor känner på Ullared ..... måste handla så jag tjänar pengar Undra vad man behöver förutom däck ? Kvinnor lindrar ångest av att handla - jag får ångest av att handla. Livet är mycket konstigt - när jag växte upp så var kvinnorna hemma och männen jobbade, nu är det precis tvärtom gubbarna är hemma och kvinnorna är på jobbet. Säga vad man vill men jag tycker livet har blivit bättre för varje år som går kenneth Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pac Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Fanken vad ni blev filosofiska över en växlingskurs! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gka Posted February 15, 2013 Share Posted February 15, 2013 Ja verkligen köpläge nu. Någon som kan tipsa om engelsk webshop med bra priser på (gat)däck och fälg? Midlandwheels.com är ett alternativ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krolleg Posted February 16, 2013 Share Posted February 16, 2013 camskills för däck ebay.co.uk på fälgar , välj från någon av de större säljarna så är det inga problem. Ja gjorde så å köpte 4st 18" fälgar till min BMW i början på december. ca 5200 inkl frakt till dörren tyckte ja va billigt ( å då va det snygga fälgar med) :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts