vedde Posted August 9, 2021 Share Posted August 9, 2021 Hej på er Locostvänner!Hoppas ni haft en bra körsommar med bilarna. Nu när vi kommer åter från semestrar tänker jag att det kunde vara trevligt att träffas på någon träff och sparka däck och snacka bil. Den 21/8 är det stor motorträff på Tierp Arena och då tänkte jag att vi kan försöka samlas och bara umgås eller köra bana för dem som vill. https://facebook.com/events/s/tierp-motorfestival/199675298694605/Kul om fler kan komma! Skickat från min SM-G986B via Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 17, 2021 Author Share Posted August 17, 2021 Är det någon som är sugen att hänga på i helgen? Skickat från min SM-G986B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DomiSeven Posted August 20, 2021 Share Posted August 20, 2021 Jag kan tänka mig att åka, men är inte 100 än. Det är en bit :p 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 20, 2021 Author Share Posted August 20, 2021 Förstår det och vädret ska bli trist, jag har ju bara ett par mil så jag åker nog och kikar men stannar kanske inte hela dagen då uppslutningen härifrån verkar skral.Skickat från min SM-G986B via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts