Magnus. Viktorsson Posted August 1, 2021 Share Posted August 1, 2021 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Nordin Posted August 1, 2021 Share Posted August 1, 2021 Får också passa på att tacka för en trevlig, bra bandag, Hoppas på några fler bilar till nästa år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted August 1, 2021 Share Posted August 1, 2021 Tack alla för en bra dag och tack för GT40 åkturen och Fege för medåkning med spårval som tog mig ner på 1.015 från mitt förra banrekord på 1.05. Trist att oljetrycket sa 0 så jag fick avsluta tidigt men då har jag något att fixa till nästa bandag då minuten ska spräckas.Tusen tack för en superbra dag./VeddeSkickat från min SM-G986B via Tapatalk 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matz Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Trevligt event att besöka och kul med rätt många bilar att titta på. Kul att se många byggen som man sett, följt och läst om här 🙂 Alltid kul att träffa nya människor med samma hobby och passion. Givetvis saknade jag min Se7en som jag sålde i vintras efter ägt den i 15år. Även om jag och min kompis Peter mest kom för att återse Peters BMW E36 han byggt från grunden och förbättrat under många år och som vi besökt många banor med. Var extra kul att träffa Roger (nuvarande ägare) som tagit över den nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stinrew Posted July 10, 2022 Share Posted July 10, 2022 Nu senare än någonsin har jag äntligen fått tummen ur och fixat med bilderna. Jag trodde ett tag att de var borta då min NAS blev ransomware'ad, men som tur var så fanns de kvar på minneskortet i kameran. Stort tack till de som arrangerade och givetvis även till de som bjöd mig på en åktur. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts