bemeco Posted April 7, 2021 Share Posted April 7, 2021 Komplett lagersats Olje seals och crush washer saknas Allt nytt 0706548597 500 spänn eller gott bud Jag bjuder på frakten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpau Posted May 3, 2021 Share Posted May 3, 2021 Hej Finns lagersatsen kvar? /T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bemeco Posted May 4, 2021 Author Share Posted May 4, 2021 (edited) Den finns kvar Man vet inte hur länge Ska du köpa den?? Sänd namn, adress samt telenummer / Bengt Metz Edited May 4, 2021 by bemeco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bemeco Posted May 7, 2021 Author Share Posted May 7, 2021 Halå T Hur gick det med lagersatsen Skall du ha den Vänligen ge besked / Bengt Metz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpau Posted May 7, 2021 Share Posted May 7, 2021 Hej Ledsen för att varit lite frånvarande, har haft en inre debatt om jag ska byta lager eller inte och ville inspektera först. Igår kom min fru hem med en 36mm tolvkantshylsa från biltema vilken klövs och förlängdes med en bit järnrör, därmed fick jag till slut ur pinjongen. Minus att det var några insekter som byggt bo där inne så kan jag inte se spår av slitage på banorna, så jag väger just nu mot att dra ihop allt efter en rengöring och med nya tätningar och en ny crush sleve. Jag har dock fortfarande inte rengjort differentiallagren ännu så där är jag inte helt säker. De banorna visar spår av användning men inget slitage som går att känna. Har du en annan köpare så sälj till denne. /T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bemeco Posted May 8, 2021 Author Share Posted May 8, 2021 Tack för svar / Bengt Metz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts