Zepp71 Posted November 17, 2023 Author Share Posted November 17, 2023 Utförde kontrollbesiktning i veckan. Så nu är officiellt bilen färdigbyggd! Behöver aldrig besikta igen (T12BF). 9 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JaBa Posted November 17, 2023 Share Posted November 17, 2023 Snyggt jobbat! Måste kännas skönt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp71 Posted November 18, 2023 Author Share Posted November 18, 2023 14 timmar sedan, JaBa sade: Snyggt jobbat! Måste kännas skönt. Ja, nu kan man slappna av och fixa lite i vinter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikaelG Posted December 2, 2023 Share Posted December 2, 2023 Grattis! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted December 4, 2023 Share Posted December 4, 2023 Kul grattis! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted March 24 Share Posted March 24 15/11 - 21/11 Skarpa bärarmar fram. Samma hydralrör som bak, nedre 25x3, övre 20x3. 35x4 svarvad till 28,6 inre diameter för lagom presspassning av polybussningar. Övre med lite bockade rör för att få plats med utflyttat övre stötdämparfäste. (30° lutning)Vad har du för bock till övre rören? Måste bygga nya övre bärarmar men ser att jag inte riktigt vet hur jag ska bocka dem- jag kör 25x3. Dina ser väldigt fina ut Skickat från min SM-S908B via Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp71 Posted March 28 Author Share Posted March 28 On 2024-03-24 at 10:33, vedde sade: Vad har du för bock till övre rören? Måste bygga nya övre bärarmar men ser att jag inte riktigt vet hur jag ska bocka dem- jag kör 25x3. Dina ser väldigt fina ut Skickat från min SM-S908B via Tapatalk Jag använde en gammal kraftig rörbockare för 20 mm och värmde rören vid bocken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted April 6 Share Posted April 6 Tack Tomas för trevligt besök i ditt garage, fika och sexkantsstången såklart! /VeddeSkickat från min SM-S908B via Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp71 Posted April 8 Author Share Posted April 8 On 2024-04-06 at 17:08, vedde sade: Tack Tomas för trevligt besök i ditt garage, fika och sexkantsstången såklart! /Vedde Skickat från min SM-S908B via Tapatalk Tack desamma! Mycket trevligt!! //Tomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zepp71 Posted May 1 Author Share Posted May 1 Premiär på racerbana i veckan, GTR i Eskilstuna Bilen funkade riktigt bra, när den fick bekänna färg! (sen finns det väl mer att önska av chauffören 😄) GTR 29_4_02.mp4 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vedde Posted May 2 Share Posted May 2 Kul, det är konstigt att det nästan alltid är chauffören som är begränsningen 😁 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts