Magnus Wahlstrom Posted January 2, 2021 Posted January 2, 2021 Jag har försökt hitta metallbiten som sitter mellan backarna pĂ„ trumbromsar  som hĂ„ller isĂ€r backarna upptill utan att behöva köpa ett helt kit. Ingen framgĂ„ng pĂ„ skroten heller. De flesta monteringssatserna verkar sakna den biten.  Ăr det nĂ„gon som har tips?  /Mange Quote
tpau Posted January 2, 2021 Posted January 2, 2021 Jag stÀdade lite i hyllorna nu under julen och hittade de gamla innanmÀtena frÄn mina bromsar. Sierra 2.0 87. Plockade precis upp pÄsarna ur metallskrotlÄdan, Àr det nÄgra av dessa delar du söker? Har höger o vÀnster liggande, ytrost och skitiga men verkar i grunden ok, gratis mot upphÀmtning i TÀby.  Quote
Magnus Wahlstrom Posted January 2, 2021 Author Posted January 2, 2021 Ska kolla i garaget i morgon, tror det kan vara den stora biten mellan backarna. Ă terkommer i i morgon!đ Quote
Magnus Wahlstrom Posted January 3, 2021 Author Posted January 3, 2021 Har skickat meddelande. /Mange Quote
Recommended Posts