BeLo Posted October 15, 2003 Share Posted October 15, 2003 Hej! Kul att vi är så många som intresserar oss för Locost! Mängden medlemmar gör det dessvärre svårt att få någon överblick över var i landet folk håller hus. Skulle man inte kunna ha en kartbild över Sverige med alla medlemmarna inlagda som klickbara prickar? Då ser man direkt vilka som finns i närheten och i vilken del av landet man bör förlägga kommande semester ;-) Om inte diskussionsforumet klarar dylika html-trick kan man väl helt enkelt lägga en länk till en fristående sida!?! Väntar otåligt på stötdämpare... Hälsningar, Bengt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niklas Posted October 16, 2003 Share Posted October 16, 2003 Hej! Det vore kul med en kartbild, men tyvärr inte så lätt att göra. En lista över alla medlemmar med uppgift om ort borde däremot gå. Det kanske räcker tills vidare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohanB Posted October 16, 2003 Share Posted October 16, 2003 Ja, man kan ju sortera efter län och sen bokstav så blir det ju inte så svårt att kolla. Jag bor i Köping, Västmanland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
niklas Posted October 23, 2003 Share Posted October 23, 2003 Ja, till exempel. Jag kan sätta ihop listan om ni berättar var ni håller till. Jag startar en separat tråd för det så får vi se vad det blir av det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts